Roliga kommentarer från igår:

- Vadå? Att han inte kan bli med barn?


En turk frågar Su varifrån hennes turkiska kompis kommer och ge förslag på Ankara och andra Turkiska städer. Su svarar dock:
- Falun.


- Nej jag är inte deppig, säger Sa. Stunden efter tar hon sig för ansiktet, suckar djupt och säger:
- Hur ska denna lördag sluta?


Sa står och betalar ansiktsmask på H&M och utbrister till slut:
- Vilken äcklig parfym!!
- Vilken då, undrar Su.
- Den jag sprutade på hela mig! Fortsätter Sa. Sedan tittar hon på expediten och säger:
- Men det var på Lindex, inte här!


- Jag gjorde graviditetstest på sjukhuset, det hjälpte!


Sa sitter och analyserar och till slut tröttnar Su och utropar:
- Du är väl för fan ingen jungfru?!


På väg från McDonalds möter vi ett gäng småpojkar (möter och möter var några meter emellan och lite mörkt ute....) i yngre tonåren. Det märks att en kille vill fråga oss något och de andra säger "fråga dem då, fråga dem!". Till slut tittar killen lite mer åt vårt håll och sedan pekar han mot mig och Su (Sa gick lite före) och säger:
- Nej inte dem! De är ju med sin mamma!

Tack... så vem av mig och Su trodde han var typ 40?!?!?!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Hahaha va kuul nej dem e med sin mamma.



Jaadå kan ge den en chans ;)

2008-11-16 @ 21:34:58
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0