Skulle du hellre....-lista

SKULLE DU HELLRE...
1. Pierca näsan eller tungan? Ehm... tungan svullnar ju upp, men syns iaf inte sen.. näsan syns ju. men tar nog näsan så det bara blir ett litet hål kvar (hoppas jag iaf och inte ett stort)
2. Vara seriös eller rolig? Ehm... jag är ju båda tycker jag... så varför ändra ett vinnande koncept?
3. Dricka röd eller grön mjölk? GRÖN
4. Brinna upp eller drunkna? Drunkna är nog bekvämare. När man väl passerar "jag får ingen luft"-stadiet får ju hjärnan syrebrist och släcker ner funktionerna vilket gör att jag inte kommer känna något och slutligen dör man... Brinna kommer ju kännas väldigt länge och det är ju hemskt!
5. Umgås med dina fiender eller föräldrar? Mina föräldrar, det var en lätt fråga.

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om någon? Jajamensan
2. Vem vill du kyssa nu? J
3. Om du fick träffa vem du ville, död eller levande, vem skulle det vara? Farfar.
4. Vänster eller höger? Jag är högerhänt. Politik är hemligt.
5. Vad är du beroende av? Syre :-)
6. Vaniljglass eller chokladglass? Helt klart chokladglass

OM DIG...
1. Hur mycket är klockan just nu? 23.59
2. Fullständigt namn? Sara A E Å. Behöver väl inte berätta hela identiteten heller...
3. Vart vill du bo? I västerort, Bromma. Kan tänka mig några år utomlands.
4. Hur många barn vill du ha? Fyra rara kultingar
5. Vill du gifta dig? Ja och i kyrkan av tradition.
6. Rullar du spagettin eller skär? Varierar
7. Har du ätit sushi? Nej. Men den fisk jag har smakat har jag inte tyckt om så varför skulle jag gilla den rå?
8. Favoritglass? Choklad med chokladbitar i...
9. Hur många olika flingor har du i skåpet? Nada
10. Humör? Trött, nöjd, glad...

HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA...
1. Pussat någon? Jadå, måånga pussar
2. Sjungit? Oja vackert. Både till Mamma Mia och I will always love you på hög volym (kollade att svågern våningen under inte var hemma först sedan satte jag igång)
3. Blivit kramad? Japp. Av J, Sandra, Empan, Therese, Robin och några till som jag inte kan namnen på....
4. Känt dig fånig? Mjo det har jag nog... ja det har jag...
5. Saknat någon? Ja. Jag pratade om min mormor idag (om hur lång hon var och jämförde med Ts farmor) och då saknade jag henne.
6. Dansat galet? Nä
7. Klippt håret? Nä, men är väl dags för det igen snart...
8. Gråtit? Japp
9. Ljugit? Nä
10. Blivit kysst? Japp

GREJER...
1. Har du någonsin blivit jagad av polisen? Haha, jo.. ett par gånger :-D Även lilla skötsamma jag kan polisen få ryck att jaga efter...
2. Har du hund? Nej är mer kattmänniska så blir nog ingen hund (ska försöka påverka mina barn så de gillar katter bättre)
3. Tycker du att du är attraktiv? Ja oftast, men ibland har man ju en deppstund och tycker att man är skitful och tjock. Usch så larvigt egentligen...
4. Sover du helst själv eller med någon? Med någon. Hemskt utan när man är van att ha J hos sig varje natt sedan 4 år tillbaka...
5. Vad skulle du ta med dig till en öde ö? Räddningspatrull

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0