Sugen

Jag är faktiskt sugen på den här klänningen från H&M...



Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: anita

hej

den så snygg Linda ska få kjolen i Jul klapp

kram moster/gudmor

2008-11-20 @ 10:56:41
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Hej!

Vad roligt, då har vi lika smak! Jag har sett kjolen också men för tillfället föredrar jag klänningar :-)

Kram!

2008-11-20 @ 12:16:00
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

oj ja den var skitsnygg!!!!!

2008-11-20 @ 21:15:42
Skrivet i slottsdammet av: Sara

Ja tycker jag med! När jag kollade igår var strl 34 slut, men jag tänkte testa en 36a. Så visade jag för mamma idag vilken det var och då var strl 36 också slut. Och nu ikväll tog även strl 38 slut... :-(

Men jag mailade dem och frågade om det kom in i lager igen och de har bokat en klänning åt mig, dock kommer den i början på januari. Så att ha den som nyårsklänning funkar inte som jag hade en liten idé om. Men den är snygg och kan säkert använda den fler gånger!

2008-11-20 @ 21:59:48
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0