Tankar om idag

Nu har jag gjort frukost till mig. Vi har skinka hemma, vilket inte tillhör normaliteten, så därför festade jag till det med 2 skivor skinka per macka! Ojojoj, haha. Godast är det ju när man har både ost och skinka, men som nog många av er vet så är ost inte direkt billigt... Allra godast tycker jag om leverpastej med tryffel och gurka. Men leverpastej är inte jättebilligt heller.
Nu ska jag iaf strax förtära mina två mackor.

Snön har slutat falla men på trottoaren är det vitt. Men ser redan ut att töa... Vår termometer står på 1-2 plusgrader.
J åker strax iväg för att köra lite. Han ska då handla ingredienser till dagens middag. Korvstroganoff! Gott det ska bli!
Tror jag iaf ska ta mig ut på en promenad under dagen, men med min otur lär ju snön vara helt borta då... hihi, kollade precis ut genom fönstret och möttes av en gul bil som var helt vit på motorhuv och tak. Härligt! Och nu en röd bil likaså. Och en svart...

Nu ska jag iaf äta och läsa vidare (kommer väl inte ge mig förrän den är utläst om jag inte får något bättre förslag!). Sedan blir det till att byta om, kan inte sitta i mjukis kläder hela dagen heller...

Vad har ni för planer denna söndag?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: mor din

Tar det väldigt lugnt...skönt med en helg att vila upp sig på. Kram gumman!

2008-11-16 @ 15:32:13

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0