Tjena tjena mittbena

Nu har jag planerat veckans träningsschema, eftersom vi ska på kryssning tor-fre så kommer jag inte kunna träna på fredag det pass jag brukar.
Så har jag bytt om också så ser rätt mycket mer anständig ut nu.
Ska bara slänga på lite smink och sedan bär det iväg till min pappa!

Kanske ska jag, J, Su och Sa äta middag ihop... Talas lite om det. Setts ganska mycket på senare dagar, men det är bara trevligt!

Jusste, måste sätta kamerabatteriet på laddning!


Ska bara kolla en liten idé som jag har, sedan smink och sedan iväg.

Pga bristande ekonomi ska jag bjuda min pappa på Kärleksmums (och alla andra som kan tänkas dyka upp får också smaka). Johan ska av samma anledning bjuda sin pappa (och familj) på detsamma. Vi tog dem helt enkelt på orden i år när de sa "en teckning blir bra". Hoppas de blir glada!

Hur ska ni fira er pappa, om ni nu ska det?

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0