Törnrosa

Inte orkat uppdatera idag. Inte haft mycket att säga faktiskt. Det är ganska ovanligt för att vara mig...
La mig vid halv 12 eller så igår och läste till strax före 00. När jag vaknade var klockan lite över 11. Sovit i 11 timmar?! Hur sjutten gick det till. J vaknade samtidigt (vi gör ofta det fast vi inte har väckarklocka på) fast han somnade när jag läste boken så han sov faktiskt ännu lite längre! Fattar dock inte hur det blev så... Jag är inte det minsta sjuk vad jag vet.
Sedan åt jag liiite fruksot (brödet var en dag gammalt så gick knappt att äta ett halvt, vetskapen om att det är gammalt hindrar mig).
(länk)
Kollade mail, bloggar, facebook, jobb på alla jobbsidor jag är stammis på... Hittade väl några som var okej som jag borde söka (men troligt att jag får något av dem. Ni ser: negativism, pessimist!). Men orkade inte det, min lust och ork glider ifrån mig. La mig på soffan och läste i boken istället, så bra ju! Efter en timme orkade jag inte hålla ögonen öppna igen och somnade. Så skönt. Vet inte hur länge jag sov. En timme? Lite mindre? Ja iaf. Borde ju inte behöva det efter min björnsömn... Hade planerat att träna men dagen går ju så fort när man vaknar så där sent (speciellt på vinterhalvåret då det blir mörkt direkt!). Så blev ingen träning. Men imorgon är det step!

Åkte iaf iväg och handlade, fick lite luft! Så nu ska jag snart laga mig middag. Blodpudding, lingonsylt, rivna morötter, vitkål och apelsinjuice. Mums. Älskar när jag kan få till kompletta måltider! Och blodpudding måste ju vara typ Sveriges billigaste maträtt? Själva blodpuddingen då. Den jag köpte kostade 7.50 kr. Galet billigt. Valde mellan två sorter och det var ingredienslistan som var avgörande. Hm, vill jag ha den där det står Vatten först på listan? Nej. Tog den andra som hade Blodprotein från gris* 39% (*urpsung: Sverige) överst. Låter ju rätt äckligt men jag vill inte betala för massa vatten, det finns ju i kranen om jag behöver.

Oj, hade visst lite att säga ändå. Vi hörs väl imorgon. Tveksamt att det blir mer än detta inlägg idag.
Sov gott!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maggie

haha skrev fel beställde den förra veckan nångång :P

Och de där är inte motivet, utan tyckte bara bilden va cool ^^

2008-11-03 @ 21:02:30
Blogg/hemsida: http://maggiesnyaliv.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0