Update

Känns som att jag har lite vätskebrist... Mina händer är supertorra och min handkräm är slut, mina läppar är torra och jag är törstig och har lätt huvudvärk... Får försöka dricka en massa vatten under dagen och se om det hjälper.

Vad har jag för planer för idag? Jag vet faktiskt inte. Kanske träna, men jag har fortfarande grym träningsvärk i övre magen från i måndags. Så ingen magträning iaf då. Annars inga speciella planer. Vi får se vad som dyker upp under dagen. Ikväll blir det att kolla på bönderna iaf.

Nej nu är det matdags. Ciao.

Jajust det, igår var första gången på evigheter jag la mig i sängen före klockan 23 (sedan låg jag och läste ett tag men ändå!).

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0