Morgontankar

Brr vad kallt det är! Inte bra det jag måste ju upp tidigt imorgon och jobba! Då kan jag ju inte ligga och dra mig för att det är så kallt utanför täcket. Tidigt imorgon ja. Hua. Börjar 9.30 (ändring: 8.30 börjar jag såklart, skrev fel!) imorgon på andra sidan stan. Tåg-tvärbana-buss. Aja, jag har ju klarat det förr... Men trött kommer jag vara imorgon kväll! Det var också därför jag släpade mig upp lite tidigare än tvunget idag, för att vara riktigt trött ikväll!

Nu måste jag få i mig lite frukost (hungrig!) och sedan ska jag åka och träffa W. När vi är färdiga ska jag träffa mor och kolla julklappar!

Första advent idag, nu är julen nära!

Min helg har varit bra. Skön. Hur har er varit?

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0