Schuff

Idag tog jag mig ut en sväng och umgicks med kära Sa ett tag då hon letade julklappar. Vi lunchade också, mat i magen måste man ju ha. Sedan gick ajg in på gymmet och körde uppvärmning och ben. Men märkte att jag fick huvudvärk när ajg tog i så bestämde mig för att inte köra överkropp utan ben fick räcka idag. Tror det beror på vätskebrist då jag känner mig torr typ överallt och mina läppar är torra. Sedan har jag väl inte druckit så mycket vatten som jag borde ha gjort den senaste tiden och därmed fått lätt huvudvärk då och då som blivit botad av vätskeintag.

källa

Nu tänkte jag ringa och störa J i skolarbetet för att höra hur det går. Sedan ska jag gå ocht vätta lite till. Sedan blir det dusch och göra mig fräsch. Sedan... ehm.. jag vet inte sedan. Klockan 19 ska jag vara i stan för att fira Empan så får nog åka ungefär halv. Det ska bli trevligt! Juste, slå in presenten! Inte glömma! Och sedan har en knapp lossnat på min kappa, så måste sy i den igen, det kan jag göra...


Hon är fortfarande bara tonåring...

Vad ska ni göra ikväll?!


Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling

Sv: Jasså? Jag tyckte inte det verkade som så, men vi är alla olika =) Vad ska du hitta på för skoj ikväll då? :)

2008-11-28 @ 16:54:19
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Personlig blogg om personlig utveckling

Haha förlåt!! Jag har ju läst vad du ska göra! Jag menar i helgen!

2008-11-28 @ 16:54:52
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0