Tillfälligt avbrott...

Ni vet den här reklamen om att pensionsspara? "...och man behövde bara ha koll på två kanaler" och så sitter en 80-talist tjej och zappar mellan ettan och tvåan med den där bilden som visar att det inte sänds något program för tillfället, med en tickande klocka till höger om mitten, och det där tjutet: iiiiih.
Ni fattar?

(Hittade bild så nu måste ni veta vad jag menar!)

källa

När jag har sett den reklamen har jag tänkt "vad länge sedan jag såg den där bilden, som jag minns så väl från min barndom". Ja, inte tänker jag så där rent och snyggt, mina tankar är rätt röriga och komplicerade, men det är vad mina tankar går ut på iaf. Det jag vill komma till med detta inlägg var att jag nyss såg den! Ja, det blev tillfälligt avbrott på TV4. Hade ryggen mot tvn och hörde tjutet och vänder mig om och där är den! Bara i några sekunder, men ändå! Sedan kom den mer nybekanda röda bilden med en lossnad kontakt och texten "tillfälligt avbrott" upp. Jaja...

Detta kanske inte är ett inlägg att hänga i granen, vad vet jag. Jag kände iaf lite nostalgi...
(När man allt oftare börja känna nostalgi, börjar man bli gammal då..?)

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Beritdolores

Hej !

Blev nyfiken på din blogg....så jag kikade in lite, kul att läsa. Hälsa mamma och pappa !!!!!



Hälsningar från Emmas mamma Berit uppe i Jämtland...

2008-11-19 @ 23:30:21
Blogg/hemsida: http://www.svenningson.se
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae - Personlig blogg om självutveckling

Sv: Hejhej! Arbetsintervjun gick bra, jag var väldigt nervös i början eftersom det var mitt första arbetsmöte eller så.. Men de ska höra av sig imorgon och så får vi se hur det går!=)



Alltväl annars?:)

2008-11-20 @ 10:33:02
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0