Utmanad

Jag är utmanad av Ida!

Att göra sig påmind om allt bra här i livet. Ibland känner man sig nere. Ibland behöver man lite postiva tankar. 10 saker som gör mig extra glad just idag är:

* Johan- som finns i mina med och motgångar och får mig att känna mig älskad!
* Min familj som är den bästa man kan ha. Trist att inte kunna träffa mina föräldrar nu eftersom båda är genomförkylda!
* Att jag trots allt har flera vänner som finns där.
* Att jag har möjlighet att blogga (nörd?). Då menar jag att jag har tillgång till datorn, internet, el osv...
* Att jag får bo där jag bor.
* Min svärfar som är så himla gullig och hjälpsam (tack för att du ordnade så att elementet i sovrummet funkar bättre nu!)
* Choklad, mycket gott.
* Det är snö ute! Och fast det är så jobbigt med vinter, med alla kläder och så så är ju snö riktigt mysigt.
* Att träna, ger glädje OCH finare kropp :-)
* Att det vankas löning och att jag denna gång t.o.m. kommer få liiiiite lön (2-timmar jobb). Bättre än inget och jag är inte bortskämd där inte!

Denna utmaning går vidare till:
Magda, Mikis, Sandra, Bella, Susanna och Emelie.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

å skoj att läsa. kan va bra att tänka etfter vad man har egentligen:D

2008-11-22 @ 19:12:03
Blogg/hemsida: http://idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0