Varning för att sniffa mintdoft

Alltså vad äckligt... Jag köpte förut en sådan där burk med tuggummin från Extra. När tuggummina var slut sparade jag burken, för det luktar ju så gott! Har haft burken stående brevid datorn och luktat på lite då och då (låter som att jag sniffar...). Nu skulle jag göra det igen och stoppar ner näsa i burken och drar in lukten. Fy sjutton vad vidrigt! Jag kollar ner i burken och ser att J har använt dem som en mini papperskorg där han släkt smulor och småskräp av olika slag. Blää usch vad äckligt det luktade! Och nu sitter lukten kvar i min näsa, särskilt i vänster näsborre, blää...


källa

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Annelie

Haha, var glad att han inte snusar! Den har jag råkat ut för..

2008-11-18 @ 16:04:45
Blogg/hemsida: http://goolan.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Viktoriae

Sv: Känner verkligen igen mig i det du skriver.." Jag kan lite engelska - men inte flytande".. Fy alltså, att man har så lätt att klanka ner på sig själv.. Jag menar, när de kräver att man ska kunna vissa saker så om man kan lite så kan man ju faktiskt lära sig! =)



Vad har du sökt för utbildning? Jag kan förresten tänka mig chocken för din stackars näsa ;)

2008-11-18 @ 16:31:23
Blogg/hemsida: http://viktoriae.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0