Vet ni vad?

Är hemma från träningen. Slog ett litet personligt rekord där med tror jag. Tränade kondition och kollade på något program där de gör om bilar till snyggare bilar, inte så intressant kanske.. Men gör iaf att det går lättare då när man tänker på annat än hur jobbigt det är!

Smsar med Sa, stackarn, hon blir så besviken varje gång det är från mig. Förlåt då, ska genast sluta skicka sms. Hihi, nej då, förstår henne helt. Jag är ju rätt tråkig.

Vet ni vad jag ser fram emot?
Att bli ren och fräsch! Längtar så efter en lång skön dusch *njuter*.

Vet ni vad jag har upptäckt?

De sålde frimärken på Coop! Så jag köpte ett, ska nämligen söka ett jobb där man måste skicka in ett brev... Det får bli min sysselsättning imorgon!

Vet ni vad jag stör mig på?

Att tamponger är så dyrt (wow, tredje rekordet idag, har nog aldrig skrivit något sådant intimt). Kollade på OBs och Coops egna, OBs var väl ungefär 50% dyrare. Undrar om kvalitéts skillnaden är lika stor? Jag vågade inte testa. Struntade helt i att köpa det. Ska kolla på Öb nästa gång och se om de har och för vilket pris. Jobbigt också att detta är en "tjej-utgift". Finns det någon motsvarande utgift som bara killar har och som de inte kan välja bort?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: michaela

raklödder? vart vill du mer söka jobb :)?

stort lycka till

2008-11-11 @ 19:50:29
Blogg/hemsida: http://damie.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0