America's got talent

Fastnade framför America's got talent... En gubbe som jonglerat i 60 år och hans assistent har precis uppträtt. Han var jätteduktig men tyvärr tappade han en boll och fick springa och hämta den. Men sedan fick han upp bollen, på försök två, på en flera meter hög pinne som han satte mot hakan och höll den i balans så. Och sedan jonglerade han med flera brinnande "pinnar". Och när han är klar säger Piers "...you dropped everything..." varpå mannen svarar "I dropped ONE thing".
Det var tydligen tillräckligt för han fick nej. Han var ju duktig och kunde säkert en massa fler jongleringssaker. Men så är väl. Stackars gubbe! Han kanske grämer sig över den där tappade badbollen hela kvällen, veckan och kanske tom nu?! Naaa... jag känner sådant medlidande. Stackars, stackars man!

Nä, nu måste jag väl gå till sängen.
Sov gott (igen) från en tårögd, medkännande människa.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Anonym

Tack så mkt! :D



Skoj tror jag inte den blir! Ska ha redovisning om HC Andersen i morgon på svenskan och jag hatar att redovisa!ja tror de blir hemskt!



Men vi får väll se! Ja har ju i alla fall förberett mej, eller i alla fall lite!



Ne usch nu ska jag sova! Måste orka upp i morogn!



Mn jag hoppas du får en fortsatt trevlig kväll! :D

2008-10-01 @ 23:28:38
Blogg/hemsida: http://klantetejp.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Mette

Hehe tack så mkt.. hur du nu hittad emig? =)

2008-10-01 @ 23:30:54
Blogg/hemsida: http://www.mirabell.bloggagratis.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0