Att baka eller inte baka, det är frågan

Läste igenom inläggen från er bloggare. Kom till Bambi och hon har återigen bakat och detta såg ljuvligt ut. Gick in under hennes kategori Recept och visade J massa mumsiga saker som hon har bakat på sistone. Detta resulterade i att J vill att vi ska baka! Ja, så nu ska han kolla om vi har allt vi behöver hemma till Kladdkaka. Isf gör vi lite sånt. Men på fredag ska jag äta godis så får hålla mig i 2 dagar till dess då innan jag får smaka!
Ska se vad hur domen utfaller...


Hm... ska jag ge min ena bror en liten pik om att jag ännu inte fått den utlovade 20 årspresenten? Han är ju student med lite vikande ekonomi, fast han har ju sagt att han ska köpa en kakform till mig och då vill ju inte jag köpa en själv. Så vi är utan (lånar av grannen). Saken är den att just den här brodern är lite seg med presenter. Min 18 årspresent fick jag en månad innan min 19 åriga födelsedag, men 19 årspresenten tror jag kom i tid!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0