Bingo!

Har kollat fler jobb på academicwork, gillar dem. Hittade två som var helt perfekta! Ja, förutom några små missar.
Ett var t.ex. extrajobb i Nykvarn, vilket tar 2 timmar att åka till härifrån. Annars är det exakt vad jag gjorde när jag praoade i 8an. Exakt! Skulle klara jobbet galant! Men ingen idé att söka, skulle aldrig palla att resa så långt.
Det andra vill att man har butik+kassavana, vilket jag inte har. Och så ska man vara bra på att slå in paket. Och jag är bättre än de flesta på paketinslagning, men inte bra som de är i vissa affärer! Men ska nog söka det ändå för de ville ha heltid under mitten av november till mitten av januari, och sedan vill de att man ska studera nästa termin och arbeta extra där. Precis vad jag vill!!
Den ska jag skriva CV till imorgon... Oj, imorgon närmar sig visst med jättekliv...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0