Brr it's cold in here

Vi förstår inte vad problemet är men vårt element i sovrummet blir inte varmt. Det är iskallt, fast det är på högsta. Därför är det jättekallt att gå pp på mornarna när det är kallt ute. Och därför låg jag kvar i sängen i dryga timmen och samlade mod att gå upp i kylan. Vi måste lösa det där alltså. Fatta när det blir minusgradet ute, vi kommer ju aldrig komma upp. Brr.

Nu ska jag mätta magen! Vi hörs senare, när jag har fått upp normal temperatur igen...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

haha. sorry. ville bara lägag över lite recect. är så smidigt att ha dem på bloggen:) Nu är jag klar iaf:) allt väl idag?

2008-10-20 @ 11:36:59
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Isabella

Nackdelen med att bo i villa! Man har sin egen värmepump o så. Det tänker jag på hos Markus där man kan kliva in i en skållhet dusch och stå där i flera timmar om man nu vill det. Såå skönt.

2008-10-20 @ 12:03:29
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0