Chokladfestival

ÅÅHH Chokladfestival på Nordiska Museet i helgen! För er som inte vet det (tror inte det framgår på bloggen nu när jag har godisförbud 6dagar/veckan) är jag riktigt chokladmonster! Älskar choklad! Skulle kunna äta det varje dag, vilket ju är anledningen till godisförbudet: det är inte bra att äta choklad varje dag...
Skulle verkligen vilja gå. MEN det kostar ju 100kr per vuxen. Suck. Har inte budget för ett sådant besök. Aja, får hoppas att traditionen håller i sig ett bra tag till och att min ekonomi bli mer stabil, då kanske jag kan gå på Chokladfestival!

Helgens godis:

After Eight ska jag och Johan dela på.
Resten är bara mitt, haha.
Har varit sugen på chokladbollar i veckor och när de var så billiga på ÖB slog jag till!
Har dock svårt att tänka mig att jag kommer äta alla 6! Kommer nog äta typ 3. Max 4. Resten försöker jag nog ge bort.
Sedan fyller ju Sandra 20 år! Och jag har hört att hon ska göra tårtor imorgon så blir nog en tårtbit på lördag också ;-)

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

åhh araksbollar. de e så sjukt gott. skulle lätt kunna trycka i mig alla 6. fast sen lär man ju spy eller nått:P men gott är de:)

2008-10-10 @ 10:19:53
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0