Dagen har börjat och detta skall göras

Nu har jag pysslat lite med saker här hemma. Blev lite annorlunda än jag tänkt mig, men ändå inte.

-Ska plocka undan min gröttallrik nu, den gör sig inte så bra på vardagsrumsbordet...
-Ska även läsa igenom CV, försöka skriva ut här och sedan testa en annan dator och skrivare.
-Sedan ska jag packa en väska med tärningskläder. Vet inte om jag ska chansa att jag hinner hem emellan eller om jag ska ta med mig kläderna på en gång till ams så jag slipper stressa. Ja, nu tror jag ju inte att jag ska vara på ams i 4 timmar (fast man vet ju inte) men jag ska ju hjälpa Bella att sätta sprätt på pengarna på systemet efteråt. Det kan ju ta lite tid faktiskt :-P
-Så måste jag ju göra mig acceptabel utseendemässigt också, ska ju faktiskt visa upp mig för potentiella arbetsgivare.

Oj vad trött jag blev *gäsp*

Jag har lite disk att ta igen, men jag ignorerar det just nu. Iaf ett tag till. Orkar inte.
Om en timme och trettio minuter ska jag gå hemifrån. En timme och trettio, hinner jag med en liten sovstund? ...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0