Dagen

Nu finns jag inte längre i arbetsförmedlingens register. Avslutade detta idag då det inte känns om att det kommer hjälpa mig. Snarare stjälpa (stavning?) då jag måste avbryta mitt jobbsök för att infinna mig där och säga vad jag har sökt..
Igår och idag sökte jag ett jobb per dag. Såg ett jätteroligt endagsjobb igen, som seriefigur! Kanske är försent att söka det nu iofs... Är ju den 1 november. Får se.

Efter att jag var hos ams träffade jag Sandra och vi lunchade länge och kollade i affärer. Jag köpte två par tjockare strumpbyxor en vit och en svart! Det var det jag kunde tillåta mig i shoppingväg. Ikväll ska jag ju kolla på vinterskor!  Juste, måste överföra pengar igen...
Efter att vi kollat i affärer (ni får se lite bilder ikväll!) gick jag och tränade. Sandra kan ju inte träna än stackarn men hon läker på fint! Så nu ska jag in i duschen och sedan åka in till stan och kolla på Skopunkten med mor! Kanske följer med henne till tandläkaren efter det, får se...
Ikväll är det väl Bonde söker fru? Och vad är det kl 21 då? hm...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0