Dagens sista inlägg?

Jaha, idag började Johans dator krångla. Hans internet funkar inte där. Mitt gör det ju uppenbarligen även om det är lite segt, men hans funkar inte alls. Har ingen kontakt med nätverket över huvud taget. Han är ju rätt bra på datorer så han har testat och grejat. Jag föreslog att ta min nätverkssladd till denna dator, som uppenbarligen funkar, och sätta i hans men det funkade ändå inte så är tydligen datorn som det är fel på. Han ringde sin pappa som också är rätt bra på datorer (men som tyvärr befinner sig i Skellefteå till fredag) men de kunde inte lista ut vad det var via telefon. Johan har letat på internet efter vad det kan vara och testade en sak han hittade där, men utan resultat.

Detta innebär att vi har ett stycke dator med fungerande internet som vi får samsas om. Det betyder ju att jag inte kommer kunna blogga lika mycket som jag vill... Så kanske inte blir så många inlägg till idag alltså. Och jag har ju inte direkt någon talan, den här datorn är ju också hans...

Snart ska vi åka och handla lite saker till middagen och sedan ska vi tillaga den och äta. Ikväll: Oskyldigt dömd.
Det är mitt liv just nu. Ha det gott!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Mia

sv: nja, inte direkt. Cyklar väl mest :P

2008-10-08 @ 17:56:29
Blogg/hemsida: http://mlyytikainen.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0