Från det ena, till det andra, till det tredje...

Nu börjar jag bli lite nervös här... För kvällen påhitt.
Ska träffa Bella vid 15 någonting. Tar med mig kameran så ska ni få se allt vi hittar på ikväll (typ).
Har pluggat lite, gick väl över förväntan med tanke på hur länge sedan det var jag räknade matte tex. Men behöver öva mer imorgon. Har sökt ett jobb (inte så roligt men ändå). Och skulle nu skriva lite CVn att lämna ut i stan imorgon. Men nu är jag helt lost. Kommer inte på något alls, och det är ju inte så bra. Gah.
Åt en fruktsallad med Melon och Jordgubbar nyss, den var riktigt god. Köpt på ICA. Johan fick också en låda men utan Jordgubbar. Han gillade den också. Har dock inte ätit mer än så till lunch så får försöka ordna en stabilare middag...
Kom igen! Lite inspiration till CV nu då! Måste kunna släppa det sedan så att jag bara kan ägna mig åt roliga saker!
Shit vad jag fryser! Måste ta på mig en tjockare tröja.. Märks att vi drar åt kallare tider för min hudfärg på händer, fötter och knän börjar dra sig åt det blålila-håll som jag är så välbekant med under kallare årstider. Fast jag brukar inte frysa nämnvärt mycket men har väl helt enkelt dålig blodcirkulation. Hur råder man bot på detta? Enda tipset jag har hört är att  man ska sluta röka, men om man aldrig har börjat då? Vad gör man då?

Okej, inte särskilt välgenomtänkt eller strukturerat inlägg men äh det allt jag har att bjuda på just nu. Jag känner mig som ett virrvarr hela jag...

Tänk om det blir fel!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Maddo

Nu vet jag ju inte hur din livsstil ser ut, men att träna ökar blodcirkulationen har jag hört?

2008-10-23 @ 19:44:53
Blogg/hemsida: http://dreammaddo.bloggagratis.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0