Från det ena till det andra

Hade tänkt styrketräna överkroppen idag men när jag kom in i salen kände jag inte för det utan för kondition. Så ställde mig på en sådan där springmaskin, dock inte löpband, och körde igång. Höll samma, jobbiga, takt i 30 minuter samtidigt som jag kollade på Gossip Girl på tv. Intressant att se det med text, jag lyssnar ju vanligtvis bara till engelskan. Känns naturligare att höra replikerna än att läsa en översättning på det. Dessutom så missar man ju ofta en massa smårepliker som inte översätts eller längre utlägg som kortas ner. Lite trist men fattar ju varför. Hur kul är det att se på en film med bara textremsor över hela bilden?

Efter träningen tog jag en skööön, varm dusch. Var i princip själv i hela omklädningsrummet, mmm. Sedan mötte jag upp en kär vän och fikade. Räkmacka. Mmm vad gott! Var sugen på en till men dem var SVINdyra så lät bli. Verkar dock som att jag lyckas locka över Johan på min sida om att handla hem och göra egna räkmackor till middag imorgon. Köper man frysta räkor är det ju inte så farligt dyrt. Färskt bröd som man ju kan äta annars också. Lite sallad. Majonäs har vi. Så det kan vi ju göra. *hoppas*

Har märkt att jag blir fruktansvärt sugen på något ganska ofta numera. Hamburgare var det förra söndagen, denna helgen Spånga macka, idag räkmacka... Så brukade det inte vara, men hey. Är iaf bara mat, inte som att jag kommer "dö" om jag inte får en chokladkaka. För det är lugnt att avstå från. Tar sånt på lördag ^^

Måste komma på en p till s också. Klurigt.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emily

sv; ne det var nog inte blindtarmen, vet inte vad det var, men det är över nu :) Fast hade väldigt ont väldigt länge!



Usch, ja det e hemskt, man litar ju på läkarna att de ställer en rätt diagnos, att missa något sådant är ju verkligen hemskt, i familjen har vi också varit med om liknande! :(

2008-10-06 @ 19:08:45
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Bella

haha du kanske är gravid sara ;)

2008-10-06 @ 20:21:22
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0