God morrn

Sov på soffan i natt igen, J tyckte det var säkrast så. Men han är iaf på klar bättringsväg så kommer nog kunna sova i min säng i natt (efter att ha bytt lakan så klart!). Har ätit frukost och läst i min bok några sidor. Har träningsvärk efter gårdagens genomkörare.
Har några små planer för dagen som jag får se hur de utvecklas. Ikväll är det Idol och det ska jag se iaf, sedan vet jag inte vad jag ska göra. Men det visar sig nog.

Jaja, kort, halvt onödigt inlägg- men ändå...

Åh, då kom jag att tänka på Carolas Främling:
Främling
Vad döljer du för mig?
I dina mörka ögon
En svag nyans, av ljus nånstans
Men ändå, en främling

Så känner jag för dig
Jag ber dig, låt mig få veta
Vem vill du vara?
Kan du förklara Det för mig?

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0