God natt

Så vad händer imorgon då?
Tror jag ska ställa klockan på 8.00 för att hinna plugga lite. För den varan har det inte blivit något av denna vecka! Attans.
Sedan träffa Bella och köpa färg och bli brunett! Läskigt värre men jag är faktiskt nyfiken på resultatet.
Så.. det är väl allt jag har planerat? Lite att göra imorgon egentligen, men det kommer ta tid.

Nu ska jag tillfredställa J. Alltså.. vi ska se på tv och han har tjat länge på mig att avsluta det jag gör på datorn. Så inget annat...

Sov gott!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Moa

Svar:

till våren dock, jag hör av mig när datumen är fastspikade! :D

2008-10-23 @ 08:49:28
Blogg/hemsida: http://gardenfors.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0