Halvkändisar

Hemma! Berättar om kvällen imorgon. Var roligare än jag trodde och det är synd att det är på en söndag för då kan man inte gå så ofta! Vi betalade garderob 30 kr, men inget inträde och vi drack inget heller.
Och en av "programledarna" var Bolibompa+Let's Dance-Victor!


Liite roligt kanske? Han var iaf rolig.
Bilden hämtad här.

Sedan berättade de att Yankho Kamwendo från Lennartz brukar komma dit då och då och vara med. Jag gillade Lennartz!


Han har jag inte stött på i verkligheten, bara på tv!
Bilden hämtad här.

Jag vet inte vem den andra "programledaren" var där på Engelen men han var rolig han med. Han var iaf DJ på deras krog i källaren på helgerna. Det snappade jag upp.

Nu en banan tror jag och sedan hopp i säng. En dag imorgon också.


Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0