Händelserika timmar

Jag sov på soffan, var faktiskt rätt mysigt och skönt. Johan kom ner och satt några timmar vid datorn, han hade ju redan sovit så mycket, men det störde mig inte alls. Jag hörde regnet tydligt dock, slog mot rutorna och på balkongtaket, men det var ganska fridfullt.
Jag vaknade kl 9, och strax efter det kom Johan ner.


Här sov jag i natt.

Jag satte på tv och kollade nyheterna. Sedan hittade jag McCains och Obamas sista debatt på 2an som jag och Johan har kollat på. Jag gillar verkligen inte McCain, fast det var ju inte roligt att få veta att Obama lagt mest pengar någonsin på smutskastning, när de dessutom kommit överens om att inte kasta skit på varandra innan... Aja. Skönt att jag slipper rösta, samtidigt som det är läskigt att låta amerikanarna att rösta- de har ju redan röstat på Bush 2 gånger så hur vettiga är dem överlag egentligen?
Nu är iaf debatten slut, så ska kolla i tidningar hur det gick: vem som vann.
När är valet?

Imorse var Bella på intervju hos McDonald's och på måndag får hon besked om hon får jobbet. Snabba kast, det gillar vi!

Sedan skänker jag en lite tanke till min vän som spenderat natten på sjukhus. Hoppas du får komma hem idag!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0