Jag kom upp, till slut

Det var segt att gå upp idag. Klockan stod på 8 men sedan snoozade jag till 8.45. Vakna en gång var 5e minut i trekvart, inte illa. Dock lyssnade jag faktiskt på både hel- och halvnyheterna. Viktigt att vara updated.
Nu äter jag frukost och kl 10 ska jag och Johan åka till stan och lämna CV (framför allt hans CV, jag har inget passande om jag inte skriver ihop något nu). Kl 13 ska jag vara på ams igen och kl 18 ska jag på step, kl 20 är det bra tv till kl 22.

Idag har jag känningar i magen efter gårdagens träning, även lite seg i benen tyvärr eftersom de ska få sig en rejäl omgång ikväll. Aja, jag vilar imorgon. Har i princip blivit onsdag=vila. Hihi.

Nä nu måste jag göra vettiga saker!
Morrn på er.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0