Jag lever!

Efter att ha vaknat 2-3 gånger i natt och varit livrädd för strömavbrott (ja då slocknar ju väckarklockan och jag vaknar inte i tid) så började min dag trött och seg. Kom iväg i tid dock och satte igång med provet. En del var två gånger och självklart räknas den delen som det gick sämst på, jippi. Annars är jag rätt nöjd. Bara sista delen som jag är missnöjd med eftersom jag var så trött och seg då. Mest nöjd är jag med läs där jag prickade nästan alla rätt tihi.
Vad det bli i slutändan för resultat, det får jag veta om en månad. Och vad jag får, det kommer jag inte skriva här!
Snackade med en tjej där som gick Sam-juridik på Östra Real, 3e året. Hon ska söka juristprogrammet i höst, hihi.

Sedan skulle jag hem till mor och far, men precis när jag kom till Vby smsade Sandra och Susanna och undrade om jag ville fika. Så blev fika från typ 16.45 till ca 19.50. Ja, inte fika hela tiden då. Vi bytte från fik 18.15 då de stängde till Donken och sedan hängde vi lite på biografen eftersom SuSandra skulle se på Patrik 1,5. Vad tyckte du nu då Susanna?
På vägen hem till mor och far åkte jag förbi en olycksplats där en bil kört in i baken på en annan, hoppas ingen blev skadad...
Pappa fick se nya färgen (han visste inget) och tyckte det var fint. Fast man kan inte direkt lita på det då han tycker att "allt klär en skönhet"... Japp.. Men han tog ändå två kort med sin stenålderskamera :-)

J är och spelar spel med brorsan och lite annat folk.
Bror Peter var på bröllop idag, orättvist! Hoppas han hälsade brudgummen från mig.
Mostra och modra mi (min moster och mamma) såg prinsen + flickvännen på McDonalds Drive in i veckan, den ni.
Nej nu har tydligen en film börjat... Tingeling.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Susanna

Hmm ja den var väl bra.... men kanske lite väl mycket snuskhångel för min smak :P

2008-10-25 @ 22:35:58
Blogg/hemsida: http://bubocorax.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Mamma

Händelsrik dag hoppas du kan sova ut idag!!

2008-10-26 @ 09:55:21
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Sepideh ??? Vaaaa ? Hon är ju bäst, hon och Alice & kevin, jag tkr den där lillskiten som är blond, usch.. han kan inte sjunga verkligen

2008-10-26 @ 11:23:33
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0