Jag som barnvakt

Har bestämt mig för att se om jag kan bli barnvakt. Har ju inte överdrivet mycket erfarenhet av barn under 8 år, men jobbade ju ändå en dag på en kompis dagis när de hade ont om folk och så har jag många yngre kusiner som jag lekt med en hel del genom åren (som 15-åring bodde jag ju hos min moster+fam. på 4 barn i ca 2 veckor då jag praoade långt hemifrån). Dock är jag ju yngst av 4 syskon så har inte fått någon erfarenhet där, om man inte ser det som att jag vet hur mina syskon hanterade mig när de var barnvakt. Värt ett försöka iaf, jag gillar ju ändå barn och kan vara rätt barnslig när jag sätter den sidan till. Och samtidigt tar jag ju ansvar och är noggrann. Kan säkert lära mig själv mycket också.
Dessutom kommer jag säkert kunna vara barnvakt under vårterminen någon dag i veckan även om jag pluggar. Så det skulle nog kunna funka bra, om bara kemin fungerar som den ska *ler*
Men lite för trött för ansökan nu, gör detta imorgon.
Ciao och god natt!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0