Jobb, hjälp, gym och ljud

Nä nu måste jag ta tag i jobbsökandet. Har suttit på ca 15 företags hemsidor för att se hur man kan få kontakt med dem angående jobb och om de har något jobb att erbjuda. Fann 2 intressanta företag varav den ena söker inför julhandeln, from mitten på nov, och den andra får jag spontanansöka.
Nästa jag ska göra är alltså att söka dessa.


Fick en kommentar på ett gammalt blogginlägg från en blivande journalist som håller på med sitt slutarbete. Hon gör ett reportage om livmoderhalscancer och vaccinet och hade googlat och hittat mig. Har mailat henne nu och bekräftat att jag är vaccinerad och frågade vad hon ville veta. En dag är det ju min tur att göra slutarbete och jag skulle uppskatta om folk tog sig tid och hjälpte mig med det de kan. Så får se om jag kan vara till någon hjälp denna gång.
Tänk om ett företag kunde maila mig och fråga om inte jag kan bistå dem med arbete fram till 31/12 eller så! Men det får jag nog drömma vidare om...


När jag har sökt jobb så drar jag nog till gymmet. Eller så väntar jag till ikväll, vill hinna träffa Johan lite också och han ska ju träna ikväll.

Guitarr Hero har dånat från andra sidan väggen i minst en timma nu. Undrar vem det är som är där och lirar järnet?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: jessica

haha. du det var väl inte de bästa :)

det är lite konstigt men vi har en skala från 4-10

där fyra är underkänt och 10 är när man har allting rätt .

så kan man få tex. 9½ 9- 9+ osv :)

2008-10-09 @ 14:24:23
Blogg/hemsida: http://absolutejessica.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: jessica

det var de :)

är nog helt nöjd, men har ganska höga krav på mig sjäälv så skulle gärna velat ah lite bättre. :D

tycker också det är rätt bra faktist. :)

ojj, vad bra det gick för dig :)

2008-10-09 @ 14:58:07
Blogg/hemsida: http://absolutejessica.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0