Jobbsök på söndagen

Nu har jag precis avslutat ett CV. Man är aldrig ledig som arbetslös. Tänk på det ni som har skola och jobb. Visst finns det helger, men dem kan man inte njuta av när "varje dag är helg". Det finns inget som gör att man längtar till fredagen, iaf inte på samma sätt som när man är upptagen den mesta tiden på vardagarna.
Ska försöka hitta en bra, mer aktuell bild till CV nu. Har en bild från i somras, men tycker jag har ändrats lite så en ny bild vore ju inte helt fel. När det är gjort ska den skickas in.

Ska även lägga in bilder från gårdagen, det var ju en händelse där som toppade det mesta... (teaser)

Har även hittat två till företag som jag ska söka till.
Siktar in mig på julhandeln nu. Då behövs det mer personal och det är ju en möjlighet för mig att få in iaf en månadslön- förhoppningsvis två.
Nu har jag varit "ledig" i 10 veckor tror jag. Alltså lika länge som ett sommarlov. Jag behöver verkligen ett jobb nu!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0