"Labbråtta"

Nu är jag hemma igen. Fast det har jag iofs varit ett tag, men har kollat igenom reklamen (något pangerbjudande på mat som vi inte kan motstå kanske, men nepp).  Snackat med Johan och berättat om dagens experiment! Det var faktiskt roligt, och jag tror att man lär känna sig själv lite, samtidigt som man gör något gott för forskningen. Det var rätt jobbigt också, blev ganska trött så det var skönt att det inte var längre än 2 timmar.
Får berätta mer noggrant om vad jag gjort under morgonen senare, men nu måste jag ta hand om lunchen. Ciao

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ida

Nyfiken på vad det är du gjort för nått:)

2008-10-21 @ 12:39:07
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Emily

Kunde inte sagt det bättre själv. Jävla idioter asså. Precis som du sa så fick vi 300 kr var i rikskuponger. Så orättvist och snålt.

2008-10-21 @ 12:57:30
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0