Lär känna mig-typ

KÄRLEK
1. Är du singel just nu? Nej och har inte varit på 3 år och 11 månader...
2. Föredrar du långa förhållanden istället för massa strul? Jajamensan.
3. Är du redo & satsa på ett förhållande nu? Ja, på detta.
4. När hade du sex senast?
5. Har du en kk?
6. Har du kört oskyddat nån gång?

7. Har du playat någon nångång? Nej
8. Har du dumpat någon & sedan ångrat dig? Nä.
9. Har du någon kille/tjej på g nu? Nä, vi har passerat g och kommit till h för länge sedan.
10. Haft sex på fyllan?
11. Sagt jag älskar dig till någon & verkligen menat det? Bara sagt det och menat det (ja, möjligt att jag sagt det i en teaterpjäs någngång men det är ju isf just teater).
12. Sparat något från ett gammalt förhållande? Haha. Jadå. Inte för att jag bryr mig längre men då ville jag inte kasta och det finns liksom kvar.
13. Somnat gråtande p.g.a kärleken? Ja, men det var inte nyligen direkt.
14. Varit på en blind date? Nepp

KOMPISAR
1. Har du nån bästa vän? Ja
2. Är du ofta med dina vänner? Inte tillräckligt ofta
3. Vad brukar ni hitta på? Lite olika.
4. Bästa minnet med en vän? Kan inte välja.
5. Säg namnen på nåra riktigt bra vänner? Nej, så kan man ju inte göra. :-)
6. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Ja nästan alla iaf.
7. Har du hatat din bästa vän? Nej.
8. Har du alltid kul med dina vänner? Oftast.

SISTA SOM
1. Som du fick en puss av? Johan
2. Sov med dig i samma säng (förutom dig själv): Johan
3. Du delade ett riktigt skratt med? Mamma
4. Du gick på bio med? Mamma (Mamma Mia)
5. Du höll i handen? Johan
6. Du gick på stan med? Linda och Gaby
7. Delade en pizza med dig? Dela på en pizza?!
8. Du ringde? Johan
9. Skickade ett sms till dig? Mamma
10. Du kramade? Johan. Lite enformigt det här va?

ÖVRIGT
1. Har du nånsin smygit ut utan lov? Ja :-)
2. Brukar du tjuvkika in i andras fönster? Nej inte direkt, men i folks bilars backspeglar
3. Längtar du till sommarn igen? Jo, typ. Men livet har sin gång. Längtar till nästa sommar istället.
4. När du tittar dig i spegeln, vad säger du då? Säger?
5. Hur svarar du i telefon? Hallå?
6. Vill du ha barn? Ja, 4 st. Säger jag nu iaf.
7. Har du gjort något olagligt? He he he. Äh, brotten (så allvarliga är de faktiskt inte. Typ gå mot röd gubbe är ju olagligt, eller?) är ändå preskiberade nu. Så ja.
8. Vill du så fåru gärna berätta vad? Se ovan.
9. Har du några tatueringar/piercingar? 3 hål i öronen är det mesta jag har ^^
10. Bäddar du ofta sängen? Inte så ofta som jag vill. För 4 år sedan bytte jag varje vecka *aaah*
11. Hatar du någon riktigt mycket just nu? Hata? Nä, så långt sträcker jag mig inte.
12. Vad gör dig rikigt glad? Oj, många saker :-)
13. Går du i kyrkan? Inte regelbundet men ska dit i slutet på okt.
14. Gillar du att sjunga? Ja, men inte är det vackert :-D
15. Har du egen dator? Nej, sitter på Johans.
16. Hur mår du idag? Sådär.
17. Vilken klass går du i? Ingen.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Lussan

s Ja, mycket Johan var det. Johan kan känna sig hedrad här.

:D

Och vaddå SÄGER när man ser sig i spegeln, ja? Trodde bara att det var Snövits styvmor etc som snackar med speglar. ;-)

2008-10-06 @ 23:52:08
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/Lussan
Skrivet i slottsdammet av: mikaela

varför vill du inte svara på sexfrågorna?

2008-10-08 @ 15:51:21
Blogg/hemsida: http://mikaelaholm.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0