Lite piggare men trött

Jag var verkligen helt slut när jag skrev förgående blogginlägg. Hade inte många aktiva hjärnceller kändes det som. La mig på soffan och somnade typ. Vaknade dock 5 minuter i 8 så hann se på KG Bergströms program, inte agenda(det var väl igår?). Men kommer inte uttala mig om vem som gjorde bäst ifrån sig då jag inte berättar min partitillhörighet, och vem vet? Kanske ni tror er kunna utläsa den. Bäst att bara hålla tyst!
Sedan var det House! Yey, han äger :-D Klistrad framför tvn på tisdagarna framöver!

Nu är det nyheter, sen vet jag inte vad jag ska göra... Är trött så kanske ska lägga mig tidigt för en gångs skull?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Isabella

hoppas jag inte smittat dej >.<

2008-10-14 @ 22:14:36
Blogg/hemsida: http://thisdreamisover.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0