Morgonuppdatering

Snark. Skulle upp 8 tyckte jag och ställde klockan. Blev 8.40. Så har inte sabbat tidschemat. Nackdelen är bara att jag somnade vid 2... Dumt Dumt. Men kunde inte somna tidigare, bara låg och vände och vred mig...

Nej nu är det en nu dag, denna fullproppad med saker att göra! Bäst att sätta igång och äta frukost så att jag orkar!
Tjing.

Förresten så kom jag igår på en jättebra present till min morfar som fyller 80 år nästa vecka. Inte så dyr heller. Men jag hittat inte hur lång leveranstiden är. Resten av sidan verkar ju hyfsat seriös och jag har stött på sidan förut flera gånger så är nog inget lurendrejeri, men jag har ju ingen lust att specialbeställa något om det sedan kommer fram försent!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Izabella

jag vet hur det är å vrida å vända på sig hela natten, sjukt jobbigt å irriterande!

2008-10-22 @ 09:12:08
Blogg/hemsida: http://izanorberg.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: ida

hoppas du får en bra dag nu. kul att den är fullproppad med saker att göra:)

2008-10-22 @ 09:45:24
Blogg/hemsida: http://www.idapersson.se

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0