Mums till lunch

Nu är det lunchdags! Idag består den av det sista från gårdagens inköp. Eller ja, gurka, bröd, citron och majonäs finns ju kvar men inga räkor. Så de sista, för denna gång, räkmackorna är gjorda! MUMS!
En var till blev det, lika fina som igår, med allt gott på. Mumsigt!
Det räckte alltså till 10 mackor. 113 kronor kostade det. Tycker jag är ett ganska bra pris per macka!

Nä nu ska jag ju äta upp dem också, ciao.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: ♥ MAMMA JESSICA

Nej det har jag inte gjort, tänker faktiskt itne göra det heller :)

Jag trivs som jag är med eller utan bristningar, det är ju bara en pettitess(stavning?).

2008-10-08 @ 13:41:46
Blogg/hemsida: http://jyees89.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0