Om att äta lite för lite.

Nu måste jag äta mat. Ingen ordning på det där matätandet alltså. Hoppas jag  får ett jobb (och sambon ett extrajobb) snart så att jag känner att jag har pengar så det flödar och kan investera i lite ordentlig mat! Dessutom är det lättare att få struktur på måltiderna när man har fasta arbetstider. Frukost, jobb/skola, lunch, jobb/skola, (mellis), middag. Så är det ju inte direkt för mig...
Jag tränar ju hyfsat mycket iaf 2-5 gånger i veckan, men jag äter typ frukost, mellanmål, middag på en dag. Det är för lite. Idag åt jag fyra rostade mackor och ett glas obóy till frukost (gick upp 9), har tränat dryga timmen men ej ätit lunch- men åtminstone en banan. Nu är det dags för nästa mål mat! Baugetter med kyckling, potatissallad och gurka.
Nu ska jag ordna det! Får se om J klarar att behålla den maten, han får testa lite helt enkelt.

Sedan: BIO!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: josefine

hahah okej :)

2008-10-16 @ 17:11:56
Blogg/hemsida: http://josmarre.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0