Om att inkräkta

Nä, skrivaren funkade inte-som väntat. Istället gick jag in i svägerskans rum och satte på hennes dator och skrev ut därifrån. Det gick alldeles utmärkt. Kändes dock olustigt att gå in där utan att hon var med eller ens visste om det... fast vad ska jag göra? Kändes ju ännu värre att sätta på svärmor eller svärfars datorer, och svågerns är dåligt placerad så skulle inte vara effektivt alls (springa upp och ner 3 våningar ca 2 gånger), liksom andra svägerskans rum som ligger lite fel.
Det var helt enkelt det bästa stället att göra det från.
Men helt bra kändes det ju inte.

Nu ska jag sminka mig, stoppa ner träningsgrejerna och göra mig i ordning på andra sätt.
Bye bye!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0