På uppgång på flera plan

Så nu har jag varit och handlat. Till J köpte jag yoghurt, vitt bröd och coca cola. Sedan lite annat som vi behöver.
Han tycker sig må bättre nu iaf och har inte spytt något mer så verkar som att det blir lidrigare än för han där nere.  Hoppas det! Jag tror ändå jag sover i soffan i natt...

Bonde söker fru kl 20 och Oskyldigt dömd kl 21. Har vi blivit bättre på att göra serier eller har det alltid funnits bra svenska deckarserier och sådant men jag har missat dem? Ja inte vet jag. Det är iaf en bra serie med Pehrsbrant den där Oskyldigt dömd.

Mor och jag funderar på att gå på bio imorgon. Vi har ju en sådan där kupong från Coop att om man går två pers på bio får man 30 kr rabatt, iaf något om det nu finns en film som man vill se. Och vi vill se Patrik 1,5. Någon som har sett och som kan tycka till om den?
Iaf går den kupongen ut imorgon så måste passa på!

Sedan snackade vi om annat också, men det ligger längre fram så om det blir av lär ni märka det!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0