Patrik 1,5!

Filmen var bra! En bra blandning av humor och allvar. Klart sevärd!
Kändes verkligen som att jag är ovan att se två killar kyssa varandra, inget man ser varje dag direkt- fast jag bor i "fjollträsk" tss.
Gustav Skarsgård var ju faktiskt gullig, ja som Göran iaf. Torkel som spelade Sven var inte riktigt som jag trodde precis i början. Patrik var så jobbig men han har sina överraskningar och dolda talanger! Sedan blir jag arg på vissa personer som gör på vissa sätt eller säger vissa saker. Ja ni kan säkert tänka er ungefär vad jag menar...


Hämtad här.

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emma

Åh jag vill se den där oxå ?

2008-10-17 @ 14:52:24
Blogg/hemsida: http://memzz.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0