Puh, nu är det över. Och det också.

Hemma-a-aaa-a-a-a (ni vet).
Så där! Nu har kroppen fått sig en rejäl genomkörare från topp till tå. Var två tjejer i 16-17 års åldern där som fnittrade ochhade sig, de var nybörjare (gick med ett maskinschema i handen för att komma ihåg hur man ställer in också så). Så ställde de sig i början vid maskinen brevid men kunde inte alls komma på hur man ändrar vinkeln på ryggstödet (benpress) så jag berättade var man ändrade det. De blev väldigt tacksamma, sedan hälsade vi på varandra flera gånger när vi råkade vara vid maskiner i närheten. Och när vi stretchat klart så sa de "hejdå!" och log jätteglatt. Tja, så lätt var det att få bekanta på gymmet, hihi.

När jag var klar duschade jag länge, dock blev vattnet iskallt ibland- aja baja! Och sminkade mig och blåste håret torrt. Ja nästa uppgift var ju att lämna in CV (försök två) till ett ställe. Var inte så tänd på idén att jobba där förra gången jag sökte vilket resulterade i ett ganska dåligt CV och inte så bra snabbintervju (var på ams rekrytreringsträff). Så tänkte ge det en chans till. För det är ju inte så illa trots allt. Bara jag som hade en svacka just då, tyvärr. Så ett helt nytt ansökningsbrev (bättre skrivet denna gång), ny layout, ny bild på mig. Ja det enda som fortfarande hängde med var ju att jag beskrev mig själv, dock i andra ordalag. Så kommer jag in dit och där inne ser jag antingen hans om intervjuade mig eller Bella. Här kommer min ansiktsblindhet in igen. Jag känner igen honom, och jag vet att det är från ams-träffen, men jag vet inte vem av dem det är- Bellas eller min? Iaf hoppades jag att han inte skulle känna igen mig och gick fram till en annan. Lämnade min ansökan, killen kollade att alla viktiga uppgifter fanns med (typ telefonnummer) och skulle lämna den i chefens fack. Han gick iväg på en gång- bra då blir den inte bortglömd.
Så får se om de hör av sig, om det här "jaget" är mer attraktivt än det första.

Sedan handlade jag saker till middagen. Ikväll ska jag på bio! Vi ska se Patrik 1,5 så jag hoppas att den är bra!
Vi ska utnyttja den där kupongen som man får från Coop vilket gör att vi får 30kr rabatt, yeey.

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0