Pyssel

Så har jag pysslat lite till då. Gjort nästan klart morfars present. Är faktiskt nöjd *glad*. Kvar att göra är att stryka den och sedan ska jag trä på J den så att ni får se hur den ser ut på, typ. Ja, jag har ju fotat en del, men är väl roligare att se alla på en gång? Ja, så fort färgen har torkat så ska det strykas!

Vad ska jag hitta på resten av dagen då. Onsdagar brukar ju betyda en helkörare vid styrketräningsmaskinerna. Å andra sidan så kommer jag inte kunna träna på fredag, iaf inte box-passet. Får nog sätta mig och klura ut när de andra två passen den här veckan ska äga rum, och vad och var.

Diska.

Typ det? Ikväll är det iaf Oskyldigt dömd, och Bonde söker fru innan det, right?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Ida

mm gottit värre. tyvärr va det ett tag sen ja gjorde dom där. kom på att ja glömt lägga ut. men älsklingen har precis rört ihop en kladdkaka. som står och luktar mumsens i ungen nu. gooott. blev det nå bakndet för er igår då? :)

2008-10-29 @ 15:08:45
Blogg/hemsida: http://idapersson.se
Skrivet i slottsdammet av: Sara

åh! Mumsfilibabba!

Nepp blev inget då, han fastnade framför datorn haha.

Men lika bra det så jag slipper bli suktad alltför länge innan jag får smaka :-)

2008-10-29 @ 15:17:10
Blogg/hemsida: http://smuppra.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Diana

Vi verkar ju riktigt lika! =) Ska svara på alla äsarnas frågor i ett inlägg imorgon! =) Men jag trivs kanonbra på utbildningen, mycket fritid och lite lektioner. Oh så är det så spännande! :) Älsklingen och jag har varit gifta i snart ett år, vi förlovade oss efter redan 3 månader och gifte oss ca 1,5 år efter det! =) Härlig blogg du har, ska vi föja varandras via bloggkoll?? =) Tack för din söta kommentar! Roligt att höra vad du tycker! Har laddat upp bilder från min och älsklingens förlovningsresa, kolla gärna! :) Kram// Diana

2008-10-29 @ 16:19:47
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0