Roligt imorgon

Imorgon händer detta:
Utlämning av CV
Kolla efter eventuell present till morfar (finns det jag behöver så)
Köpta blå färg och skärp
Kolla om svärmor har passande material till mössan och om jag får det

Hm, det är väl det?
Ja, så klart ska jag ju kolla på olika jobbsökar sidor men det är ju en väl inpräntad vana vid det här laget så det behöver jag väl inte ens nämna?

Många som har höstlov nu, tänk om ajg kunde njuta av min "ledighet" som dem kan göra. Ah, lätt att vara barn ;-)

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Kostrådgivaren

Hej Sara,



Din fråga med svar har nu publicerats i min blogg. Lycka till! :)

2008-10-26 @ 23:39:00
Blogg/hemsida: http://kostradgivaren.blogg.se/
Skrivet i slottsdammet av: Maggie

jaha du ska va smurf på halloween? :P

2008-10-27 @ 14:12:07
Blogg/hemsida: http://maggiesnyaliv.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0