Sånt här sysslar jag med på måndagskvällen

Tre jobb har jag sökt nu. Puh. Jobbigt detta. Nu ska jag skriva ut lite saker som arbetsförmedlingen vill ha imorgon. Då får jag gå till grannen för skrivaren här strejkar som vanligt *ledsen*

När jag har gjort det ska jag nog belöna mig med ett långt skönt bad med en god bok.
Eller justfan, jag måste betala räkningar och plugga idag också. Attans, badet får vänta då *ledsnare*

Så först skriva ut, sedan fiffla med pengar, därefter plugga lite iaf (måste komma igång) och sist men inte minst: bada!
Är det något bra på tv ikväll?

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Emily

svar; haha det var det som var meningen, att man skulle bedöma designen, inte innehållet, det behåller jag för mig själv :P



Ha en bra måndagskväll!

2008-10-13 @ 18:34:23
Blogg/hemsida: http://emali.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0