Skillnad på drygt 3 månader

Hittade resultatet från förra gången jag testade, och ja jag har ju förändrats sedan 22 juni... Undrar vad det är som har ändrats? Kanske var det för att jag var osäker på vad jag ville göra av livet då, men att jag har bestämt mig nu? Men samtidigt svarade jag ju inte på frågorna efter hur en jurist är. Jag tom tänkte: "jag är ju 2an, men en jurist är säkert 1an, aja." Och tog 2an, för det är ju jag som jag ska beskriva och inte en jurist.
Undrar vad som ändrats?

Här är iaf länken till inlägget med förra testresultatet, för ca 3½ månad sedan.
Och visst har jag en del av de sidorna också, men ajg är inte intresserad av de yrkena som beskrivs där...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0