Slut efter sex timmar

Sex timmar senare...
Vid 12.30 gick jag hemifrån till ams, där jag stod upp nästan hela tiden i en timme, och förutom att jag satt på tunnelbanan dit, tunnelbanan till stan och tunnelbanan hem så har jag stått eller gått oavbrutet i 6 timmar. Jag är helt slut! Inte van vid den sortens aktivitet. Skippade därför träningen ikväll och tar den imorgon istället. *gäsp*
Även Johan är hemma från träningen idag så vi ska ha det mysigt framför House sen.

Jag delade ut 7 CVn och fick idéer till nya. Johan delade ut till 13 ställen, och fick även han nya uppslag. Han fick det mest positiva (enskilda) mottagandet, och jag den största dissen. Men hey, fick en hel del okej-mottaganden också.
Johan har ju den stora fördelen att han har en inriktning som är lite ovanlig men ändå vanlig. Alltså, en dataspelsintressard och kunnig kille som läser civilingenjör inr. data som söker jobb på IT-caféer (vilket det ju är rätt förekommande här i sthlm) har ju en rätt bra chans att få jobb. Särskilt som han kan jobba dag/kväll/natt/helger/vardagar...
Själv har jag inte kommit på någon sådan gren hos mig där det finns många ställen att söka jobb på och som jag passar "som handen i handsken" för. Och typ klädaffärer det är ju väldigt många som söker.
Måste komma på vad jag är bra inom som jag kan ha nytta av. Synd att jag inte är mer datanördig eller ännu bättre på teknik för där kan jag säkert ha en god chans som tjej... Måste komma på något...

Tog lite kort på mig och Johan (Johan tog på mig) som ni kan få se sedan, nu är jag för trött så orkar inte ordna det just nu. Lunch blev på McDonalds för övrigt...

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0