Sov sött små läsare

Nu har jag sett det jag ska på tv och även nyheterna. Eller ja, det är ju sporten nu iofs. Men nu tänkte jag nog titta upp och se om killen sover där uppe, han mådde iaf lite bättre för någon timme sedan och åt liite yoghurt och drack lite avslagen cola. Därefter ska jag nog borsta mina tänder och sedan dra för och täcka över alla fönster som lyser in i vardagsrummet. Tur att det inte är många soltimmar numera för det är typ omöjligt att täcka för så att inte solen kommer skina in i ansiktet på en. Men jag få försöka iaf. Sedan lägger jag mig på soffan och läser. Min fotölj är egentligen skönare men kommer inte kunna sova sittande hela natten heller- iaf inte utan nackspärr och andra krämpor.

Nu vet ni det! Vi hörs imorgon!
Håll tummarna för att jag undvikit alla dessa bacilusker!

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: josefine

haha aa :). de två klär ut sig till 2 tjejer haha =) kolla på den. rekomenderar den verkligen.

2008-10-15 @ 22:40:43
Blogg/hemsida: http://josmarre.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0