Storm i natten!

Inatt blir det storm! Bäst att hålla i sig och klä sig varmt ikväll då! Så att man kommer hem hel och varm menar jag. Får hålla varandra i händerna på hemvägen så vi inte blåser bort.
Väntas snö i norrland också. Hm, känns så konstigt att det snart är vinter. Jag menar, jag brukar ju ha gått i skolan i flera månader då och nu har jag inte börjat ännu- med varken skola eller jobb. Blir lite fel i min planering här. Räknade ut att jag har sökt jobb i 1½ månad ungefär (från att jag kom hem från semestern sådär 3e veckan i aug-nu). Känns för sjutton som jag hållt på i 6 månader! Som en evighet. Hua.

Blir ingen träning idag, även om jag faktiskt skulle uppskatta det. Får köra riktigt hårt imorgon! Funderar på en kombo imorgon, först träna överkropp och sedan gå ner till badet och simma (ja, jag duschar av mig däremellan såklart). Det skulle ju vara rätt nice faktiskt. Vi får se. Något av det blir det iaf! Oavsett hur jag mår imorgon!!!

Knackat på porten har

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0