Träning och överraskningar

Hemma! Fattar inte den här dataklockan alltså. När jag stack hemifrån gick den 2 minuter efter, nu visar den 20 minuter fel... Vad är det för ryck den får?!

Iaf så stack jag på satsbox. Det var faktiskt roligt, var som ett boxningspass kan jag tänka mig. Men jag har lärt mig en sak. Nästa gång ska jag inte träna styrketräning-överkropp dagen innan så att jag får träningsvärk. Mina muskler var ju inte direkt fit for fight idag... Aja, det var roligt iaf. Blev kallad "Miss Blond och smart" då jag hade min Blond och smart-tröja på mig (som jag fick av yngste storebrorsan förut). Och tjejen jag samarbetade med hade bara gått på dem passen (inte tränat boxning alltså) och hon var jätteduktig. Hade bra mycket bättre kontroll än jag hade! Men hon peppade mig när jag blev trött och tackade för ett trevligt pass när vi var klara. Vad hon heter? Ingen aning. Hur hon ser ut? Ehm.. typ min längd (lite längre), typ brunt hår som är lite kortare än mitt, smal och röda byxor...

Sedan duschade jag och när jag skulle lägga på mascara så kan jag ju säga att det inte gick något vidare. När jag lyfte armen i den höjden började den skaka så otroligt så jag blev svart både här och var...
Sedan åkte jag till Vby och köpte en blomma och en kruka och sedan hem till Sandra! Hon har ju opererat bort blindtarmen och kom hem från sjukhuset igår. Och jag vet hur det är när man är opererad så tänkt överraska och hälsa god förbättring. Hade hon sovit hade jag dock lämnat blomman och gått, inte väcka den opererade som sover.. Men hon var uppe och "åt" pizza (tittade mest). Verkade som att hon blev glad för lite annat sällskap än morsan och farsan.
Var där till strax före 20 då jag gick hem till min mor och far och fick varma mackor och såg början på Idol. Ringde J också som blev lite besviken för att jag inte skulle hem direkt efter Sandra, men det blev ju så sent :-P

När idol var slut så åkte jag hem. Fick ett USB-minne av svärfar! Tackar tackar! Kan dock inte tacka för han lämnade det när jag inte var hemma och nu är han i skärgården. Hämtade rena lakan så att jag kan få sova i min säng inatt!

Nu Idol...

Knackat på porten har
Skrivet i slottsdammet av: Sandra

Tack för blomman, och för att du kom! :) Alltid kul med besök när man mår dåligt=)

2008-10-17 @ 22:54:49
Blogg/hemsida: http://erkeus.blogg.se/

Skriv i slottsdammet här:

Går under vilket namn?:
Är du viktig?

Kontaktadress: (publiceras ej)

Blogg/hemsida?:

Värt att nedtecknas är:

Trackback
RSS 2.0